Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Σήμερα σας απευθύνομαι ως Πρόδρομος
Κοφσανίδης  και αυτά που θα γράψω ουδέ
μια σχέση έχουν με την ιδεολογία της εοε ή με την ίδια την εοε. Σήμερα σας απευθύνομαι
σαν αυτόνομος άνθρωπος που νιώθει ελεύθερος ,προσπαθεί να ονειρεύεται και συνεχίζει
να παλεύει. Δεν σας απευθύνομαι σαν πρόεδρος της εοε γιατί κάποιοι απλά δεν το θέλουν.
Εγώ το σέβομαι, ελπίζω να το σεβαστούν και αυτοί. Εγώ έμαθα να είμαι δημοκρατικός
και να ακούω τους άλλους. Αλλά επειδή όποιος είναι καλός τον πατάνε πάντα, οι περισσότεροι
με έχουν χαρακτηρίσει ως φασίστα και ακροδεξιό. Αφού έχω χαρακτηριστεί δεν φοβάμαι
να μην ξανά χαρακτηριστώ… Αλλά ποιος είναι ο μεγαλύτερος φασίστας εγώ ή κάποιοι
που δεν αφήνουν να ακουστεί το διαφορετικό; Ποιος είναι φασίστας εγώ ή κάποιοι
που με τα λεφτά μου πάνε να το παίξουν μάγκες και πατριώτες; Ποιος είναι ακροδεξιός
εγώ ή η νέα δημοκρατία και το Πασόκ που επιβάλει χωρίς να κάνει ένα δημοψήφισμα
νόμους και κανόνες; Τα τελευταία δημοψηφίσματα στην Ελλάδα έγιναν επί χούντας
αν αυτό λέει κάτι σε κάποιους. Ποιός είναι περισσότερο ακροδεξιός εγώ ή αυτοί
που θέλουν πάση θυσία να ασπαστώ τις ιδέες τους και πάνω από όλα τις θεωρούν σωστές
;Μάγκες το παιχνίδι δεν παίζετε από εσάς μόνο, παίζετε και από μένα. Εγώ είμαι εδώ
με όνομα και πρόσωπο και ζητώ όποιον θέλει να έρθει και να τα βάλει μαζί μου έως
τέλους όμως. Και εγώ είμαι Έλληνας και εγώ δουλεύω για να ζήσω αλλά ρισκάρω γιατί
αυτή η πατρίδα θέλει θυσίες δεν θέλει μικρότητες .Λοιπόν μικρά ανθρωπάκια πηγαίνετε
να ψηφίσετε αύριο. Εγώ δεν θα σας πω τι να ψηφίσετε, δεν είναι και σωστό άλλωστε,
ο καθένας ας ψηφίσει ότι θέλει έτσι κι αλλιώς φαίνετε ποιοί είναι οι προδότες
των παππούδων τους και της χώρας μας .Θέλω να κλείσω με κάτι σημαντικό για μένα,
εγώ θα μείνω εδώ και θα γράφω και θα κάνω πράγματα ακόμη και αν μείνω μόνος μου
χωρίς κανένα υποτιθέμενο φίλο μου. Εγώ θα μείνω εδώ και θα γράφω και θα προσπαθώ
ακόμη και αν δεν έχω μια, ακόμη και αν με κινάγανε, ακόμη και αν μου καταστρέψτε
όλα μου τα όνειρα… Δεν ξέρετε πραγματικά με ποιον τα βάλατε φίλοι και εχθροί…

Υ.Γ1 :Εγώ τιμώ και θυμάμαι δυο ανθρώπους
που κάποιοι τους σκότωσαν …ΑΝΕΣΤΗΣ ΚΕΡΑΜΥΔΑΣ ,ΝΤΙΜΗΣ ΜΑΝΙΑΡΑΣ…

Υ.Γ2:Εγω δεν προδίδω την ίδια τη
ζωή μου την ίδια την οικογένεια μου την ίδια μου την γειτονιά την ίδια μου την πόλη,
είμαι μακεδόνας και δεν θα γίνω βούλγαρος και είμαι μακεδόνας και θα παλέψω για
την Μακεδονία ακόμη και αν μου κάνουν κακό.

Υ.Γ3 :Τιμώ και σέβομαι αυτούς
που πραγματικά με στηρίζουν και δεν μου προσφέρουν δικαιολογίες.

Υ.Γ4: Τέλος είμαι άντρας και το έχω
απόδειξη δεν είμαι φλώρος σαν μερικούς που φοβούνται….

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

