ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ…

Στα παλιά μου τα παπούτσια γράφω των καιρών τα γεγονότα γιατί ξέρω από πρώτο χέρι του μυαλού μου τα νοώντα … Εκεί που πιάνει μελάνι γράφω αυτούς που βασανίζουν τα ονειρά μου γιατί ξέρω πως η ιστορία φιλάει τα αισθήματα μου … Τι και αν είμαι ονειροπόλος , τι και αν είμαι τρελός στο τέλος όπως και αυτοί θα καταστραφώ… Ο κόσμος τρέχει , η ζωή σταματά ,τα παιδιά φοβούνται, οι άντρες πέφτουν και οι γυναίκες δακρύζουν … Το αυτονόητο χάθηκε , το ίδιο και η αγάπη χάθηκε, για ένα φόβο υπάρχει μια ανάμνηση , για ένα πέσιμο υπάρχει μια ανάσταση , για ενα δάκρυ υπάρχει μια μη αναστρέψιμη κατάσταση … Το φως χάθηκε το σκοτάδι κυριάρχισε… πως να παλέψεις για μια μάχη άνιση τώρα που ο πόλεμος δεν έχει ούτε παράταση; Κι όμως αυτοί που θα παλέψουν το ίδιο και εγώ θα ξέρουν πως τις ευχές των εορτών ήρθε η ώρα να τις αφήσουμε και να τις κανουμε πράξεις….

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

