ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ…

Πέρασαν κάπου στα 8 χρόνια από τότε που μια παρέα παιδιών ίδρυσαν την EOE. Πέρασαν κάπου στους 3 μήνες από τότε που σταμάτησα να γράφω στο περιοδικό της EOE. Σχεδόν ποτέ από το πέρασμα των 8 χρόνων της εοε δεν βρεθήκαμε σε πιο δύσκολη κατάσταση από ό, τι σήμερα. Σχεδόν ποτέ σε όλα αυτά τα χρόνια που έχουμε περιοδικό δεν φτάσαμε σε χειρότερο σημείο από αυτό. Και σχεδόν ποτέ εγώ και ο Σωκράτης δεν ήμασταν τόσο μόνοι όσο τώρα. Όταν ακούς πολλά κράτα μικρό κάλαθι και όταν βλέπεις κάποιον όμορφο εξωτερικά κράτα μικρή ιδέα για αυτόν… Δύο συμβουλές που κάποτε στην αρχή της ΕΟΕ ακούστηκαν και μετά από 8 χρόνια παίρνουν σάρκα και οστά. Το ξέρω ότι πολλούς και πολλές θα τους στεναχωρήσω με αυτά που θα γράψω αλλά αν είναι σίγουροι για το ποιοί είναι πραγματικά θα σκεφτούν και θα καταλάβουν πως έχω δίκιο, έστω και για μια φορά μιας και συνέχεια δίκιο έχουν όλοι εκτός από εμένα. Όταν βοηθάς κάποιον γίνεσαι ο καλός και ο αρεστός αλλά ποτέ μα ποτέ αυτός που βοήθησες δεν γυρνάει να σε βοηθήσει ή να σε στηρίξει ακόμη και προσωπικά. Αυτό πλέον το κάνουν σχεδόν όλοι και όλες και εμείς τα κορόιδα καθόμαστε και στεναχωριόμαστε και στο τέλος μένουμε μόνοι μας. Γιατί πάντα για κάποιον παρτάκια υπάρχει και ένα ταίρι ή στην προσωπική του ζωή ή στην δουλειά του. Πολλά ακούγονται για εμένα και για την ΕΟΕ. Περισσότερα ακούγονται τους τελευταίους μήνες. Και θα σας πω τι είναι πραγματικότητα από όλα αυτά. Είναι αλήθεια ότι το ντοκιμαντέρ για το 2012 τι είναι θεός είναι ένα βήμα για το να μην βγει. Γιατί; Γιατί εργάζονται για αυτό μόνο 2 άτομα εγώ και ο Σωκράτης κανείς άλλος. Όλοι οι άλλοι έχουν προβλήματα προσωπικά ή με τις σχολές τους. Εγώ και ο Σωκράτης είμαστε ρομπότ και δεν έχουμε προβλήματα. Φυσικά υπάρχει και η άλλη πλευρά που φυσικά δεν θέλουν να βγει αυτό το ντοκιμαντέρ… τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται…Στην συνέχεια το τεύχος φεβρουαρίου στο online περιοδικό μας ήταν το τελευταίο. Δεν θα ξανα κυκλοφορήσει περιοδικό της ΕΟΕ με αυτά τα χάλια… Τρίτον όλοι σας που διαβάζετε αυτές τις γραμμές ή οι περισσότεροι τουλάχιστον δεν μπορείτε να μας βοηθήσετε επειδή δεν έχετε χρόνο. Αλλά όταν είναι να μας κριτικάρετε πάντα ο χρόνος βρίσκεται. Κανείς δεν θέλει να μπλέξει το αληθινό του όνομα για μια προσπάθεια αλλά όλοι ανώνυμα κριτικάρετε εμένα και τον Σωκράτη που έχουμε όνομα και παίζουμε τα πάντα κορώνα γράμματα. Όλοι χλευάζετε τον σημερινό τρόπο διασκέδασης αλλά όλοι έτσι διασκεδάζετε και τέλος όλοι υποτίθεται πως κάτι κάνετε αλλά ποτέ δεν είδαμε κάτι από εσάς… Όπως βλέπετε είμαι δίκαιος γιατί μέσα σε όλους εσάς βάζω και τα άτομα που είναι στην ΕΟΕ μιας και αυτά έχουν χάσει το νόημα…Για να μην μακρυγορώ εγώ και ο Σωκράτης έχουμε μπροστά μας να πάρουμε μια απόφαση αν θα συνεχίσει να υπάρχει ΕΟΕ και αν θα συνεχίσει με ποιους θα συνεχίσει….Πάντως αν δεν θα συνεχίσει θα οφείλετε σε όλους και σε όλα… Αν θα συνεχίσει όμως θα γίνουν όλα έτσι όπως πρέπει να γίνουν…Και να θυμάστε κάτι όποιος θίγεται με ότι διαβασε μπορεί να μην ξανασχοληθεί με την ΕΟΕ ή ακόμη κια να παραιτηθεί. Εξάλλου εγώ και ο Σωκράτης την θέλουμε αγνή και σωστή έστω και με 2 άτομα… ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΟΕ

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

