ΣΚΩΤΙΑ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΜΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

Πρέπει να το δεις για να το πιστέψεις…

 

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Έρευνες μου, Ντοκιμανταίρ και ταινίες μου. Bookmark the permalink.

2 Responses to ΣΚΩΤΙΑ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΜΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

  1. Ο/Η minas λέει:

    Αγαπητέ φίλε
    η δουλειά σου για την καταγωγή των Υπερβορείων είναι πολύ καλή και ενδιαφέρουσα
    θα μπορούσες να μου γνώριζες κάποια διεύθυνση που το βίντεο σου να είναι σε αγγλική έκδοση για να το στείλω να το δούν κάποιοι εγγλέζοι ερευνητές.
    Μηνάς

  2. Ο/Η Αργυρης Ακριβοπουλος λέει:

    Αριστη εργασια!!!!!Με χαλασε μονο οηχος που ανεβοκατεβαινε….

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

