ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΣΕΙΣΜΟΥ ΙΑΠΩΝΙΑΣ…

Ο σεισμός της Ιαπωνίας(πόλη Σεντάι, το όνομα τα λέει όλα…) με 8.9 επίσημα ρίχτερ, (9,3 ανεπίσημα) ήταν δυστηχώς κάτι αναμενόμενο για αυτούς που για πολλούς είναι φευγάτοι ή απλά καραγκιόζηδες… Δυστηχώς όμως επιβεβαιωθήκαμε αν όχι επίσημα αλλά σε φιλικό κύκλο και αυτό είναι το σημαντικότερο. Το ντοκιμαντέρ μας 21/12/2012 Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ   αλλά και το δεύτερο μέρος του 21/12/2012 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ;  δυστηχώς για τους κουλτουριάρηδες βγαίνουν αληθινά. Δυστηχώς πάλι για τους ίδιους και κάποιοι εκδότες βγαίνουν αληθινοί… Στην σημερινή μου ανακοίνωση δεν σας απευθήνομαι ως Πρόεδρος του ΕΟΕ, αλλά σαν φίλος σας. Το συμβάν στην Ιαπωνία δεν ήταν τίποτα μπροστά σε αυτά που περιμένω να έρθουν. Ξέρω πως κάποιοι θα με χαραχτηρίσουν και καταστροφολόγο, εγώ κλασικά δεν θα πω τίποτα αλλά θα περιμένω να βγω πάλι αληθινός… και ξέρω πως θα βγω… Φίλοι μου ο χρόνος μας έκλεισε.ΠΡΟΣΟΧΗ δεν τελείωσε αλλά έκλεισε. Τα σημεία του ορίζοντα στην Ελλάδα είναι τα εξής: Θεσσαλονίκη, Γρεβενά Βέροια και Αθήνα. Τα σημεία όλου του κόσμου είναι και αυτά 4. Ωκεανία με ανατολική Ασία, Βόρειος πόλος, Κεντρική Αμερική και βορειο-ανατολικά βαλκάνια δηλαδή Βουλγαρία. Τα χτυπήματα είναι και αυτά 4. Από αέρος, από το εσωτερικό της γης, από το εσωτερικό της θάλασσας και από τις τηλεοράσεις… Το πάσχα είναι κοντά, η αρχή του 2012 μακρυά αλλά και τα δύο αυτά έχουν κάτι κοινό… Το τελευταίο που θέλω να σας πω φίλοι μου είναι ότι πρέπει πλέον να είστε έτοιμη, για το εναλακτικό σας σχέδιο. Το σχέδιο του βουνού, το σχέδιο της αποθήκης… Η μάχη μας τώρα ξεκινά, ο πόλεμος έχει ήδη αρχίσει, τα μεγάλα όπλα δεν βγήκαν ακόμη, εμείς όμως πρέπει να έχουμε το δικό μας την πίστη και την αγάπη… και το μυστικό μας όπλο τα λόγια…

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΟΕ

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ

makisprod@gmail.com

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

2 Responses to ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΣΕΙΣΜΟΥ ΙΑΠΩΝΙΑΣ…

  1. Ο/Η ΕΥΑΝΘΙΑ λέει:

    Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση, όταν αναφέρεις αυτές τις περιοχές τις αναφέρεις σαν περιοχές που θα γίνουν πράγματα; Περιμένουμε περισσότερα…

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

