Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΥ

Ξέρω πως πολλοί περιμένατε να το  live μας, το οποίο τελικά δεν έγινε. Ήθελα να σας μιλήσω γιατί έχω πολλά μαζέψει μέσα μου… Δυστηχώς όμως λίφο κάτι τεχνικά προβλήματα που είχαμε, λίγο μια αδιαθεσία δικιά μου και η αναβολή ήρθε. Αρκετοί με έστειλαν αμέσως mail με το πως θα σας αποζημιώσουμε για το χαμένο live. Η αποζημίωση σας θα έρθει σταδιακά και αρχή κάνει αυτή η ανακοινωσή μου. Ας ξεκινήσουμε όμως από τον τίτλο της ανακοίνωσης μου. Αυτές τις μέρες σκεφτόμουν σοβαρά το ενδεχόμενο της παραίτησης μου από τον ΕΟΕ. Οι λόγοι; Πολλοί και δεν έχουν αξία. Η απόφαση μου ; Δεν την έχω πάρει ακόμη, θα την έχω πάρει όμως μέχρι να τελειώσω την ανακοίνωση μου και θα σας την γράψω στο τέλος.

ΠΕΡΙ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝ ΜΑΣ

Τις τελευταίες μέρες παρακολουθώ ένα νέο ρεύμα κυρίως ανθρώπων των γραμμάτων να μας ξανά αποκαλούν φασίστες. Αν και πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι πιο φασιστικό από το να λες τον άλλον φασίστα και να μην βγαίνεις με όνομα και φωτογραφία να το λες παρ’όλα αυτά θα τους ρωτίσω αν είναι ωραία να πληρώνονται από το Ελληνικό κράτος και να λένε ότι βλακεία τους κατεβένει στο μυαλό χωρίς να βουτίξουν την γλώσσα τους στο μυαλό τους. Ο <<φασιστικός>> λοιπόν ΕΟΕ είναι ο μοναδικός ερασιτεχνικός ερευνητικός οργανισμός στην Ελλάδα, ο οποίος έχει κάνει πάνω από 20 έρευνες, έχει βγάλει 5 ντοκιμαντέρ έως τώρα, 60 και βίντεο, 10 και βίβλια πάνω από 50 τέυχοι μηνιαίου περιοδικού του, οι συνολικές θεάσης των βίντεο του και ντοκυμαντέρ του ξεπερνούν τα 2.000.000, το βίντεο του ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΠΟΤΕ ξεπερνά τις 300.000 θεάσεις, η έρευνα του Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ξεπερνά τις 200.000 θεάσεις. τα δύο μας ντοκιμαντέρ περι 2012 έχουν ξεπεράσει τα 100.000 download ενώ τα υπόλοιπα 3 ντοκιμαντέρ μας τα 20.000 download, το site μέσα σε ένα χρόνο λειτουργίας του ξεπερνά τις 280.000 επισκέψεις, η ηλεκτρονική μας εγκυκλοπαίδεια σε λιγότερο από 6 μήνες λειτουργίας της τις 13.000, τα βιβλία μας έχουν πάνω από 30.000 συνολικές αναγνώσεις τα τεύχοι του περιοδικού μας πάνω από 10.000, το facebook , το myspace και το twitter μας έχουν πάνω από 5.000 φίλους συνολικά, οι φωτογραφίες μας πάνω από 3.000 θεάσεις, η μουσική μας πάνω από 2.000 download, το webtv μας μαζί με το webradio μας πάνω από 260.000 θεατές και ακροατές μέχρι σήμερα να έχει έχει συνεργαστεί με πάνω από 150 άτομα από όλοι την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, σήμερα τα άτομα που συνεργάζονται με τον ΕΟΕ είναι πάνω από 12 ενεργά καθημερινά, ενώ τέλος τα mail που έχουμε δεχτεί έως και σήμερα είναι πάνω από 1.000.000 και μαζί με τα 800 και εγγεγραμένα μέλοι του forum  μας συνθέτουν τον πιο <<φασιστικό >> οργανισμό στην Ελλάδα που ποτέ τα 9 χρόνια λειτουργίας του δεν έχει διαφημιστεί πουθενά, δεν έχει βάλει καμία διαφημίση πουθενά, δεν έχει πάρει ποτέ καμία επιχορήγηση από κανέναν και συνεχίζει να υπάρχει γιατί το θέλετε εσείς… Εξάλου αυτοί είμαστε http://eoellas.org/index.php?option=com_contact&view=category&catid=12&Itemid=68 . Οπότε μικροί μου εχθροί μάθετε περισσότερα για εμάς και μετά μιλήστε. Τέλος θα ήθελα να πω σε αυτούς που ρωτάνε τι πλάτες έχουμε και πως ακόμη δεν μας έχουν πειράξει τα site όπως έχουν κάνει σε άλλους <<Ελληναράδες>> θα σας πως να μάθετε πως λειτουργεί το internet και πως μην τρώτε το παραμύθι των άλλων.

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ

Διάβασα τις προάλλες μια ανακοίνωση που έλεγε πως η αληθινή συγκέντρωση θα είναι αυτή που θα έχει βία και αίμα. Από την άλλη αρκετοί κοίταζαν στα μάτια αυτόν που την έγραψε και περίμεναν νέα του εντολή. ΞΥΠΝΗΣΤΕΕ ΘΥΜΑΤΑ……. Δεν υπάρχουν αρχηγοί, ο καθένας είναι αρχηγός και αν θα βγει μπροστά θα φανεί όταν έρθει η ώρα και αν αυτή είναι η αποστολή του. Βγείτε στους δρόμους ναι, διαδηλώστε ναι, φωνάξτε ναι, αντιδράστε ναι, βρίστε ναι, αλλά με 2 παραμέτρους. Πολιτισμένα και πάντα με Ελληνικές σημαίες στα χέρια. Είμαστε Έλληνες εμείς διδάξαμε τον πολιτισμό ακόμη και όταν έιχαμε τυφλωθεί από μίσος και οργή και η βία και το αίμα θα έρθει δυστηχώς στην σωστή στιγμή διότι έτσι θα το αναγκάσει η ιστορία και ο χρόνος. Μέχρι τότε Ξύπνα και μην ακού κανέναν για αρχηγό απλά φιλτράρισε όλα αυτά που διαβάζεις και ακούς, ζήσε, βίωσε, κατάλαβε τον Θεό και τον εαυτό σου, πίστεψε, γύρνα σε αξίες, ιδανικά ήθοι , έθιμα και παραδόσεις και ετοιμάσου να φύγεις από την πόλη σου. Όταν το κάνεις αυτό τότε θα είσαι έτοιμος…. Εξάλλου η ζωή μας περιμένει και μετά από τον πλανήτη φυλακή που ζούμε.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ

Το μέλλον του ΕΟΕ που δεν σας κρύβω έχει κλονιστεί από την ελεγχόμενη κρίση είναι να κάνει πράξη τις υποσχέσεις του. Μια νέα έρευνα που την υπογράφουν ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ και ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ μετά από 3 χρόνια αποχής είναι κοντά, ετοιμαστείτε να ταρακουνηθείτε όπως κάνατε με το ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ και το ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ (έρευνες του Σ.Μ και Π.Κ) . Συνέχιση σε ότι κάνουμε τώρα αλλά πιο δυναμικά και φυσικά το 21/12/2012 ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ και το ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ όπου εκεί θα τα δείτε όλα.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ

Η ανακοινωσή μου σχεδόν τελείωσε. Αν θα παραιτηθώ; Έχω 2 πράγματα ακόμη να κάνω. Να ανοίξω το αρχείο μου και το αρχείο του ΕΟΕ που καίει πολλοί κόσμο και να το δώσω στην δημοσιότητα και να παρουσιάσω το ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ μόλις τα τελειώσω αυτά τα ξαναλέμε…. εξάλου τα 5 χρόνια είναι κοντά…..
ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΣΗΜΑΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΟΝΟ ΨΥΧΗ,ΚΑΡΔΙΑ,ΙΧΩΡ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΑΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου, Νέα μου και ειδήσεις. Bookmark the permalink.

One Response to Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΥ

  1. Ο/Η despina douri λέει:

    εφτασε η ωρα της γαλανολευκης οσοι πιστοι προσελθετε…

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

