ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ…

Image

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΤΕΣ ΤΟ 70% ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΝΕΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. ΠΟΣΟ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΥΤΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΟΜΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 2 (ΣΑΜΑΡΑΣ) ; ΠΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΝ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΔΩ (ΤΣΙΠΡΑΣ) ; ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΡΙΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ (ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) ; ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ; ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΓΚΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΑΣΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΧΤΕΣ ΚΑΤΑ 70% ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ… Υ.Γ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΛΑΜΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ. ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Α’ ΤΟΥ ΕΟΕ

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

2 Responses to ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ…

  1. Ο/Η ZardoZ λέει:

    Προς διόρθωση,

    ο Σαμαράς ουδέποτε άνοιξε τα σύνορα, η πτώση των σοσιαλιστικών κρατών άνοιξε τα σύνορα. Δεν είχαμε εμείς πρόβλημα με το άνοιγμα των συνόρων, αλλά τα σοσιαλιστικά καθεστώτα τύπου Β. Κορεάς που δεν άφηναν τον κόσμο να φύγει και όποιος το τολμούσε είτε στέλνονταν σε καταναγκαστικά έργα είτε στο εκτελεστικό απόσπασμα κατηγορούμενος για εσχάτη προδοσία.

  2. Ο/Η gcop33 λέει:

    δυστυχώς αδερφέ αν και συμφωνώ στα περισσότερα που λες, https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557449_504134959599888_1306837043_n.jpg όπως βλέπεις είσαι και εσύ μέρος αυτών που ψήφισες ΝΔ λόγο του εκλογικού νόμου! οπότε με το να απέχεις ο πρώτος κερδίζει, εσύ όχι!

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

