ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ…

images

Είχα καιρό να σας γράψω… όχι επειδή δεν το είχα ανάγκη, αλλά επειδή τα πολλά λόγια των ανθρώπων είναι λάθος. Ο λαός μας λέει εκεί που λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει… Αυτό διάλεξα και εγώ το δρόμο της σιωπής και των πράξεων. Όταν όμως φτάνεις στο σημείο ο πόλεμος εναντίων σου να είναι πιο μεγάλος από ποτέ, τότε σε καλούν οι πέτρες να μιλήσεις. Και εάν δεν το κάνεις και τότε, τότε θα μιλήσουν αυτές για σένα. Το να βγεις να μιλήσεις με λόγια δεν είναι τίποτα. Το να βγεις να μιλήσεις με πράξεις είναι τα πάντα. Δεν μπορείς να μιλάς εάν δεν έχεις κάνει τίποτα στην ζωή σου. Μπορείς όμως να μιλάς όταν έχεις κάνει και συνεχίζεις να κάνεις. Πάντα πίστευα ότι κάποια στιγμή όλα θα γυρίσουν κατά μου. Πάντα πίστευα πως όσο και να ετοιμαζόμουν, ποτέ δεν θα είμουν έτοιμος για αυτή την μάχη. Επειδή όμως πίστευα πως οι εχθροί ήταν δυνατοί, ίσως και να έχανα. Με έκπληξη διακρίνω πως τελικά οι εχθροί μου είναι μετρίου επιπέδου. Δεν τους κατακρίνω για αυτό αλλά δεν τους συγχωρώ κι’όλλας. Ετοιμαζόντουσαν πολλά χρόνια για αυτό το χτύπημα κατά μου. Και τι κατάφεραν; Μια τρύπα στο νερό. Γιατί; Γιατί απλά δεν ξέρουν με ποιόν τα έχουν βάλει. Κάποιοι δεν τους τα μετέφεραν σωστά. Και αυτό γιατί δεν ξέρουν πια είναι η αποστολή μου εδώ. Και αυτό είναι το λάθος τους. Για να πολεμήσεις δεν αρκεί μόνο η μάχη, αλλά και να είσαι έτοιμος, ψυχικά, νοητικά και σωματικά για αυτή. Εγώ πάλι που ξέρω τις αποστολές των εχθρών μου, μόνο σε σκέψεις μπορούν να με βάλουν. Σκέψεις λύπης και στεναχώριας. Πραγματικά τα λυπάμε αυτά τα άτομα. Δεν πολεμάς με μίσος γιατί θα χάσεις. Δεν πολεμάς με μισές πληροφορίες γιατί θα χάσεις. Δεν πολεμάς με συμμάχους το κακό γιατί θα σε προδώσουν. Πολέμα με μυαλό και θα κερδίσεις. Πολέμα με ψυχή και θα τα δώσεις όλα. Πολέμα με σύμμαχο το καλό και θα το έχεις πάντα δίπλα σου. Και όταν τα κάνει αυτά περίμενε και μην μιλήσεις. Θα μιλήσουν οι πέτρες για σένα. Αυτές που τα βλέπουν όλα και ξέρουν την αληθινή ιστορία του καθένα. Αλλά θυμίσου, πως όταν μιλήσουν οι πέτρες να είστε μακρυά γιατί η νέμεσις θα είναι βαριά. Για μένα ο πόλεμος τώρα ξεκινά. Τόσο καιρό νομίζατε πως με πολεμούσατε αλλά εγώ απλά περίμενα. Περίμενα γιατί το πρώτο αλλά και το χαριστικό χτύπημα πέφτει όταν δεν το περιμένει κανείς, από εκεί που δεν το περιμένει με μυαλό και υπομονή. Αυτή η ώρα για μένα είναι τώρα. Τώρα θα παίξουμε με τους δικούς μου κανόνες. Αλλά δεν ξέρω ακόμη και εάν προλάβετε. Και επειδή είμαι καλός θα σας δώσω και μια βοήθεια:

Μόλις πάψεις να σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου, είσαι δυνατός. 
Μόλις αντιμετωπίσεις το άγνωστο χωρίς φόβο, είσαι αρχηγός. 
Κι όταν γυρίσεις πίσω για να στηρίξεις τους άλλους, είσαι ηγέτης.

Εγώ παίζω μπάλα σε άλλο επίπεδο, να με περιμένετε…

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΟΕ

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

One Response to ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ…

  1. Καλημερα σας Ονομαζομαι ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΑΝΙΩΤΗ και στο BLOG http://olympusgaia.blogspot.gr που αναρτιζω θεματα ελληνισμου και αφυπνισης, και εχει επισκεψιμοτητα απο την ομογενεια ποιο πολύ αναρτηθηκε το πρωι το βιντεο..ΤΟΤΕ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΜΟΝΑΜΕ..επισης στο face Eυαγγελια Βανιωτη…το εχω κοινοποιησει….οτι χρειαζεστε olympusgaia.com@gmail.com
    Ηδη εχω δεχθει »επιθεση’ για το θεμα μου με τη σκοπιανη σημαια στο Τορινο….
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

