ΤΕΛΙΚΑ…;

Τελικά νομίζω δεν αξίζει… δεν έχει νόημα. Τουλάχιστον εδώ… Το χειρότερο είναι να σε αφήσει η έμπνευση… Ή μήπως την αφήνεις εσύ να σε αφήσει, γιατί αρχίζεις και χάνεις τον ευαυτό σου σταδιακά; Για αυτό δεν ξέρω εάν φταίω όμως εγώ ή κάτι άλλο… πρέπει να μάθω, το έχω ανάγκη… Το ζητούμενο όμως είναι η αρχή… μια αρχή που μόνο αυτή δεν μπορείς να αλλάξεις. Τα άλλα όλα αλλάζουν…Το μυαλό είναι το σύστημα. Η σκέψη οι στρατιώτες του… Μπορεί όλα αυτά που γράφω να είναι σκόρπιες μαλακίες… αλλά μπορεί να είναι και η ουσία, τουλάχιστον η δικιά μου…Δεν με ακούει κανείς πλέον, ότι και να γίνει δεν έχει ουσία… μένω μόνο και μόνο για μια υπόσχεση που έδωσα. Κρατιέμαι όμως με νύχια και με δόντια… Πλέον δεν με απασχολεί η απάντηση στην ερώτηση εάν αξίζει… αυτή την ξέρω… άλλη απάντηση με απασχολεί… Θα συνεχίσει κανείς άλλος; Μπορεί; Έχει τα αρχίδια να το κάνεις; Να αφήσει μια ζωή πίσω; Τα χάνεις όλα… άκουσε με κάτι ξέρω… και στο τέλος χάνεις τον ευαυτό σου… και καταλήγεις στο να σε λυπούντε… Το αντέχεις; Σε εσένα μιλάω που διαβάζεις… λέγε το αντέχεις… αλλα ξέχασα στα λόγια όλοι καλοί είστε… στις πράξεις… εκεί κάτι κάνουμε… όλο αυτό τον καιρό εδώ και 1.5 χρόνο περίπου ετοιμάζω κάτι που εγώ με αυτά που έχω κάνει το χαρακτηρίζω τεράστιο… δεν ξέρω εάν το προλάβω, ξέρω όμως ότι σίγουρα θα είναι το τελευταίο μου… Έχω δώσει τα πάντα εκεί… ότι είχα αλλά και ότι δεν είχα… κυνήγι τρελό… απειλές άπειρες από όλους… έπαινος; Γιατί να μου δώσεις ξέρεις τι ετοιμάζω; Μπορεί να καταστρέψω μια ολόκληρη χώρα… γιατί δεν είναι κατεστραμμένη; Μπορεί να χαλάσω ζωές… πίστεψε με κάποιες το αξίζουν… Ένα να θυμάσε από εμένα… στο τέλος ανοίγω… Νομίζεις είμαι τρελός, αλλά είμαι πιο λογικός από τα 11 χρόνια που με ξέρεις… πίστεψε με… και αν όχι δεν έχω ανάγκη… και ξέρεις γιατί; Στο τέλος ανοίγω… σημειώσεις, βίντεο, αρχεία… Το είπα και λίγες μέρες πιο πριν… Ξέρετε που θα με βρείτε… άντε λοιπόν σας περιμένω… είμαι έτοιμος… Π.Κ

IMG_7552

About makisprod

Έχω γεννηθεί στο Πανόραμα Θεσσαλόνικης 25 απριλίου του 1987. Δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο τελείωσα στο Αριστοτέλειο Κολλέγιο. Εδώ και μερικά χρόνια εξασκώ το επαγγελμά μου που είναι προπονητής ποδοσφαίρου ενώ εδώ και 11 χρόνια είμαι και πρόεδρος του ΕΟΕ (www.eoellas.org).
This entry was posted in Άρθρα μου. Bookmark the permalink.

Αφήστε το μήνυμα σας και όταν είμαι εντός αστικών πεδίων θα σας απαντήσω.

